Avizier

2010/09/27

Ce citim acum?

In urma numararii voturilor, topul celor mai dorite carti este acesta:


Insemnarile unui nebun - N.V.Gogol - 5 voturi
Despre omul frumos - Dan Puric - 4 voturi
Jurnalul unei fete / fiinte greu de multumit -Jeni Acterian - 4 voturi


Incepand de astazi, 27 septembrie, putem incepe sa citim impreuna Insemnarile unui nebun, urmand sa citim ulterior celelalte doua carti din topul preferintelor.
Astept sugestii privind perioada pe care sa o alocam citirii si discutiilor (avand in vedere si faptul ca are cam 22 de pagini), precum si linkuri spre locul in care o putem gasi online.

Pofta buna la citit! :) :)

25 de comentarii:

DOAR NOI spunea...

4 zile... cu indulcenta?!
o saptamana minunata!

Anonim spunea...

Mie mi se pare cam putin 4 zile pentru gasit cartea la biblioteca/pe net/in librarii + citit + discutat.

O saptamana luminoasa si tie! :)

Dia spunea...

O saptamana? Cam cat am stabilit la "Micul Print"? Are cam aceleasi dimensiuni...
O caut acum pe net. Daca nu o gasesc, azi ma duc oricum la biblioteca, o iau si o scanez, o incarc pe scribd.com, apoi va pun un link aici.

DOAR NOI spunea...

Multumim. Esti minunata!

Da... nu am constientizat cat de repede trec zilele!

Ganduri alese tuturor! spor la citi si la invatat din ceea ce citim!

anca d. spunea...

stai, dia, nu te mai obosi! am primit-o cu totii de la o prietena:

http://freebooks.hobby-site.com/carti1/index.php?dir=

Username si parola: freebook. La litera G>Gogol>Opere complete vol. III

sa se foloseasca din plin! :) cred ca se poate pune in side baru`ul cu biblioteci online.

Dianna spunea...

şi pe http://virtualitera.freeweb7.com/site/ se găseşte

Dia spunea...

Am incercat sa intru, dar se conecteaza teribil de greu. Voi ati reusit? Eu o s-o scanez, totusi, si o voi pune pe scribd.com, avand in vedere ca se gaseste asa greu pe net. Sper sa fie la biblioteca.

Anonim spunea...

Mie linkul Ancai nu-mi merge deloc, iar pe linkul Diannei nu am gasit.

Dia spunea...

Aseara am ajuns prea tarziu la biblioteca, era inchis. Incerc azi...

Dianna spunea...

pe site-ul http://virtualitera.freeweb7.co/site/ se gaseste in categoria [autori universali in limba romana] in Nikolai Vasilievici Gogol - Opere complete Vol. III

Dia spunea...

Am reusit sa-l descarc, l-am editat putin, sa fie mai usor de citit si l-am facut PDF. Dar are doar 10 pagini. Stie cineva daca ultima fraza este "Stiti ca deiul algerian are o buba chiar sub nas?" ? L-am incarcat pe scribd.com:

http://www.scribd.com/doc/38298794/Insemnarile-Unui-Nebun-de-Nikolai-Vasilievici-Gogol

Anonim spunea...

La mine ultima fraza e: "Dar stiti ca beiul Algerului are exact sub nas o gogoasa infundata?" :) :)) Acum am luat-o de la biblio, are 19 pagini. Ma voi uita putin mai tarziu pana unde corespunde cu cea de pe scribd.

p.s. Dia you the best! :)

Dia spunea...

=)) ma intreb cum e restul cartii.
Poate e o diferenta de traducere. O voi lua si eu de la biblioteca. O sa ma uit si dupa Jeni Acterian. Pe net n-am gasit decat audio, cred ca e un fragment, si pe okazii.ro, dar mi s-a parut f. scumpa, 35 RON. Sper sa o gasim cu totii in biblioteci. Altminteri nu stiu cum facem, ca sunt sute de pagini de scanat :D

anca d. spunea...

:)) mnoa, dia, ti-am trimis-o si eu in email ca sa o incarci :))
da, aia-i ultima fraza.

freebook-ul functioneaza, in general, doar ca uneori mai are erorile lui. cine vrea sa il foloseasca, feel free `cause it's free :)) freely you have received, freely give! :))

bun. sa punem pina in 6/8 octombrie citit+discutii? maxim 13 oct.

anca d. spunea...

uai. la jeni acterian o sa fie d.u.r.e.r.e :D la citit ma refer. eu chiar vroiam sa schimb propunerea cind am vazut ca fetele o vor..
eu ma gindeam la aia ca, daca per total o sa fie prea chinuiala, sa stabilim un anumit numar de pagini si apoi cine vrea sa o citeasca pina la capat. mnoa, nu stiu..mai vedem noi, mai ziceti voi cum credeti..

Anonim spunea...

@ Dia, lasa ca sunt biblioteci in toate orasele! Eu azi am luat si Jeni Acterian de la biblioteca. Nu consider ca trebuie scanata, ba chiar dimpotriva, nu cred ca merita sa aloci atata timp pt ca cuiva ii e lene sa mearga la biblioteca. :D:D

@Anca Dreamer, de ce zici ca o sa fie durere? Ii plictisitoare tare? :D

Anonim spunea...

@ Dia, lasa ca sunt biblioteci in toate orasele! Eu azi am luat si Jeni Acterian de la biblioteca. Nu consider ca trebuie scanata, ba chiar dimpotriva, nu cred ca merita sa aloci atata timp pt ca cuiva ii e lene sa mearga la biblioteca. :D:D

@Anca Dreamer, de ce zici ca o sa fie durere? Ii plictisitoare tare? :D

anca d. spunea...

:)
nu am apucat inca sa o citesc. personal, eu am s-o citesc. dar, are peste 500 pagini si nu prea cred ca e potrivita pentru un bookclub. de aceea vroiam sa o schimb. cred ca ii mai mult o carte pe care o citesti tu pentru tine, nu stiu daca in contextul de bookclub se 'digera' bine. vom vedea.

Anonim spunea...

Da... Poate ar trebui sa facem un sondaj de opinie sa vedem daca vor oamenii sa citeasca si sa discute carti de peste 200 de pagini in cadrul Book Club-ului?

Anca spunea...

in plus, mie mi s-a parut repetitiva, chestie normala, fiind jurnal, orice om are fixurile lui. dar poate deveni anost. in special daca nu rezonezi cu jeni sau, si mai rau, o gasesti enervanta. apoi, ne-am apuca sa o discutam pe ea, saraca.

Dia spunea...

Eu nu am gasit Jeni Acterian la biblioteca :( Am auzit, totusi, ca e interesanta si contine si cateva pareri drastice despre cartile pe care ea le-a citit, asa ca, din pct. asta de vedere, ar fi buna pt. book club. Daca as gasi-o, as citi-o. Din pacate, in conditiile astea, n-am cum. Sarim Jeni? :))

Dia spunea...

Eventual ne limitam la fragmentul audio...

Anonim spunea...

Da, si eu zic ca e ok sa sarim cartile care nu se gasesc nici pe internet, nici la biblioteca.

Anonim spunea...

Din sugestiile voastre, lasam termenul de citire a cartii lui Gogol o saptamana cu posibilitate de prelungire daca va dori cineva, nu? Cred ca e ok.

anca d. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.