Avizier

2010/07/30

"Ce caraghios e sa-ti poti lua inima intre degete! "

După ce am citit primele paragrafe din această carte, imediat m-am dus cu gândul la iarnă, la o seară friguroasă în care stau şi mă delectez cu această carte si cu o cană mare de ceai. Însă, acest lucru nu e posibil... Nu încă.
Mi-a plăcut foarte mult cartea şi felicitări celui care a propus-o. Bună alegere! Mai ales atmosfera pe care o creează autorul, m-a făcut să cad într-o visare continuă şi parcă nu mai voiam să mă trezesc... M-am regăsit în foarte multe situaţii şi trăiri deşi uneori parcă aş fi schimbat puţin cursul lucrurilor. În unele situaţii maturitatea de care dădea dovadă micul Jack era cam suprarealistă, la vârsta lui parcă aceste sentimente ar fi trebuit să beneficieze de mai multă inocenţă şi imprudenţă.

Această imprudenţă îmi aminteşte de un citat care mi-a plăcut foarte mult: Fii imprudent, dar mai înainte de toate, dăruieşte, dăruieşte-te fără să te gândeşti prea mult!

Uneori autorul lasă unele situaţii un pic neterminate, iar pe altele le detaliază prea tare. Ori asta uneori nu a fost pe gustul meu...
Cred că finalul se potriveşte cărţii foarte bine şi eu am învăţat o lecţie importantă: E păcat să nu te îndrăgosteştii doar pentru că ţi-e frică să fii rănit... E mai bine cum a făcut micul Jack, încălcând toate regulile ca un copil neastâmpărat în numele iubirii.

Citatul meu preferat este: Sunt convins că dacă ar fi avut un ceasornic în locul inimii, Cenuşăreasa l-ar fi oprit la ora douăsprezece fără un minut şi ar fi rămas la bal toată viaţa.

7 comentarii:

Anca spunea...

eu parca imi aduc aminte ca aia au mai crescut intre timp. nu zicea pe parcurs ca trec anii etc.? e posibil sa fi uitat de cand am citit-o si n-am aici sa verific. oricum nu-i scuzabil.

Alecs spunea...

Da, au mai crescut intre timp :D Eu ma refeream la prima parte cand am vorbit de inocenta sentimentelor lui.

Anca spunea...

bine, nu ma refer doar la ce ai spus tu. s-a mai vorbit despre asta, dar n-am stiut unde sa comentez. nu mai stiu cum era, dar imi amintesc ca mi-am zis atunci ca poate e dinadins lasata ambigua treaba.

Anonim spunea...

Au mai crescut intre timp, dar oricum avea doar 10 ani cand a vazut-o prima data si inca de pe atunci era fascinat de corpul ei si il descria in detaliu. Eu nu-mi amintesc sa fi fost constienta de corpul celorlalte persoane inainte de 12-13 ani.

Alecs spunea...

Sa stii ca nici eu nu imi amintesc prea multe detalii :-?

Anca spunea...

la baieti e altfel, ar fi un argument, daca m-ar interesa sa-l apar.

Dia spunea...

La 15 ani aveau parte de nopti pasionale. Asta nu e deloc ambiguu :-/